Wednesday 6 August 2014

Testimoni GLA : Bantu Cepat Hamil

Sempena promosi GLA Complex pada bulan Ogos ini saya ingin kongsikan testimoni kehebatan GLA Comlpex.Setiap pasangan yang berumahtangga mengimpikan cahaya mata.Bagi pasangan yang telah lama mendirikan rumahtangga boleh mencuba GLA Shaklee untuk mendapat cahaya mata.GLA Shaklee mampu membantu wanita untuk hamil dengan izin Allah.GLA merupakan produk shaklee yang menjadi tumpuan dikalangan wanita.Ini kerana fungsinya dalam memperbaiki hormon dalaman dan membantu ramai wanita untuk hamil.

Apa Kelebihan GLA?

1. Banyak Kebaikan Dalam Penyembuhan Penyakit

GLA atau Asid Gamma Linolenik berfungsi merendahkan kolesterol,mengurangkan sindrom prahaid dan membantu pengeluaran cecair kualiti subur serviks.GLA ditukar kepada hormon yang dipanggil prostaglandin E1 yang mempunyai ciri-ciri anti-radang dan bertindak sebagai pencair darah dan membesarkan saluran darah dalam masa yang sama.Ia juga melegakan kesakitan dan kekejangan ketika haid.

2. GLA Dan PMS (Sindrom Prahaid)

Ia juga memberi kesan ketika prahaid dan kepada lendir serviks.Semasa haid sekirannya kekurangan GLA akan menyebabkan anda mengalami Sindrom Prahaid (PMS) seperti senggugut,stress dan keletihan.

3. GLA Dan Proses Kehamilan

Pengambilan GLA juga dapat menghasilkan cecair serviks yang berkualiti dan menjadi lebih subur, nipis,berair,jelas dan elastik,dalam masa tersebut membantu sperma untuk melalui rahim,tiub fallopio dan telur.Cecair itu juga berfungsi membantu sperma untuk terus hidup sehingga 5 hari dalam tiub fallopio dan proses ovulasi berlaku dalam tempoh tersebut.



Jom kita tengok testimoni yang telah berjaya mengandung selepas mengambil GLA Complex..:

Testimoni 1


Testimoni 2


Testimoni 3

Testimoni 4

Testimoni 5

Bagi yang berminat untuk mendapatkan produk tersebut boleh hubungi saya untuk dapatkan keterangan lanjut adalah percuma....Jom kita berkongsi pengalaman masing-masing.

Boleh hubungi saya untuk dapatkan GLA Complex :

FB Fanpage: zanaibuvitamin.com
Facebook: Zana Ahmad


No comments:

Post a Comment