Thursday 10 July 2014

Performance Drink Shaklee Bukan Sekadar Air Oren Biasa

Performance Drink Shaklee adalah minuman yang menjadi pilihan bagi mereka yang mementingkan kesihatan dalam masa yang sama lupakan minuman isotonik yang mengandungi gula dan berkarbonat (bergas).


Kandungan Didalam Performance Drink


Apa itu Performance Drink?
  • Minuman ahli sukan yang mengandungi imbangan elektrolit yang sempurna,berkhasiat dan tidak bergas.
  • Terbukti secara klinikal menghidratkan anda lebih cepat berbanding air.
  • Memberikan tenaga segera kepada tubuh dan menyokong penghidratan pada tahap optimum.Campuran Elektrolit OPTI-LTYE proprietari dan campuran unik karbohidrat yang membekalkan tenaga berterusan tanpa menggangu tahap gula di dalam darah.
  • Dapat mengurangkan kehilangan bendalir bagi meningkatkan tahap hidrat tubuh,memelihara tahap gula dalam darah bagi mengekalkan keupayaan tenaga dalam meningkatkan stamina-Berdasarkan ujian yang dilakukan kepada atlit berpencapaian, cemerlang di Amerika Syarikat.
  • Tidak mengandungi perasa tiruan,pemanis atau sebarang bahan pengawet tambahan.
Siapa yang boleh mengambil minuman Performance Drink?
 Ia diambil oleh sesiapa sahaja yang ingin meningkatkan KECERGASAN dan KESIHATAN.Antaranya :
  • Individu yang aktif bersukan
  • Individu yang berpuasa (diambil semasa sahur dan berbuka)
  • Individu yang menghidap gout
  • Ibu yang menyusukan anak
  • Individu yang kurang minum air
  • Individu yang kerap sakit kepala
  • Bila rasa nak demam atau sedang demam
  • Kanak-kanak yang demam
  • Individu yang suka minuman ringan terutama yang berkarbonat
 Kelebihan Performance Drink Shaklee
  1. Meningkatkan Daya Ketahanan Badan - Memberikan tenaga kepada otot dan sel dengan cepat,menggantikan air yang hilang sewaktu latihan fizikal,meningkatkan daya tahan otot dan memanjangkan waktu latihan tanpa mencederakan tubuh.
  2. Membekalkan Tenaga Dan Ketahanan Fizikal - Ia dapat mengimbangkan dan membekalkan elektrolit dalam tubuh dan mengimbangi metabolisme air dalam tubuh.Ia mengandungi potassium,kalsium sodium,phosporus,magnesium dan chloride.Produk ini turut dirumus eksklusif untuk membekalkan tenaga fizikal terutamanya menerka yang menetap di kawasan tropika dan mereka yang aktif dalam kerja harian.
  3. Mencegah Penyahidratan - Mengurangkan kehausan,mencegah penghidratan,melembapkan kulit dan kelihatan muda.
  4. Mengekalkan Paras Gula - Terbukti secara klinikal dalam memelihara paras gula yang penting bagi tenaga otot dan percepatkan sembuhan akibat kecederaan otot.
Mengekalkan Prestasi Lebih Lama


Apakah elektrolit?
Elektrolit adalah bahan-bahan yang mengandungi ion bebas yang membuatkan elektrolit menjadi konduktif.Antara ion utama adalah seperti elektrolit natrium, kalium, kalsium, magnesium,klorida,fosfat hidrogen dan hidrogen karbonat.Bahan-bahan ini penting untuk pelbagai proses dalam badan termasuk penghidratan,pH darah dan paling penting untuk saraf dan fungsi otot yang betul.Tanpa keseimbangan elektrolit yang betul,otot boleh menjadi lemah dan pengecutan otot boleh berlaku.

Penghidratan selepas latihan dan menggantikan elektrolit yang hilang
Minuman elektrolit yang mengandungi natrium,kalium dan lain-lain nutrien utama membantu menambah air yang hilang dari badan anda dan tahap elektrolit selepas senaman yang berat.Apabila badan kita kering, ia boleh mengundang pelbagai masalah kesihatan.

Sedikit sebanyak perkongsian informasi mengenai Performance Drink Shaklee.Minuman ini sangat sesuai diambil semasa berpuasa kerana ia mengurangkan penghidratan air dalam badan kita dan memberi tenaga sepanjang berpuasa.

Sebarang pertanyaan boleh hubungi saya dan untuk pesanan boleh klik button "Pesan Sekarang"


FB Fanpage: zanaibuvitamin.com
Facebook: Zana Ahmad 
https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=f3a493fb0b6dc6357b9d89d6bdc1f2af

1 comment: