Friday 15 August 2014

12 Kelebihan GLA Complex

Bulan Ogos adalah bulan promosi GLA Complex beli 6 percuma 1...anda juga boleh dapatkan 1 atau 2 itu terpulang pada kehendak anda.Oleh itu saya ingin kongsikan kelebihan GLA Complex Shaklee ini.Maybe ramai di luar sana tidak mengetahui kelebihannya.


Siapa Yang Perlukan GLA Complex ini?
  • Wanita yang mengalami mesalah kitaran haid yang tidak stabil dan tidak teratur
  • Wanita yang mempunyai masalah PMS yang teruk
  • Mereka yang impikan zuriat
  • Pesakit diabetes
  • Pasakit darah tinggi
  • Eczema dan alergi
  • Lelaki yang ada masalah prostat
Kelebihan utama GLA Complex Shaklee

1. Memelihara kesihatan - Mengandungi borage yang merupakan herba tradisi kesukaan orang Barat.

Manfaat Borage :
* merawat ulser
* dapat mengeluarkan virus
* Dapat melegakan kelesuan
* Dapat membersihakan kahak
* Dapat meringan kebas urat saraf
* Dapat meningkatkan stamina

2. Mengawal hormon estrogen dan testosteron

GLA membentuk prostaglandin untuk mengawal hormon lelaki dan wanita.Protaglandin dapat mengurangkan simptom PMS seperti kesakitan,mood swing,retensi air dan rasa sakit pada payudara

3. Meningkatkan kesuburan wanita

Ia dapat mengawal dan mengatur ketidakseimbangan hormon wanita bagi meningkatkan kesuburan.GLA juga dapat mengecutkan cyst dalam rahim wanita yang boleh menghalang proses untuk hamil.

Selain itu,GLA Complex juga dapat membantu tubuh menghasilkan sejenis mukus yang dipanggil sebagai 'cecair kesuburan' dalam rahim.Cecair itu  bertindak memberi ruang untuk telur dan sperma untuk terus hidup selama 5 hari.

Pengambilan yang konsisten dapat memperbetulkan dan membaiki keadaan haid yang tidak teratur.

4. Melambatkan Menopause (putus haid)

Mengelakkan keadaan menopause seperti berpeluh-peluh,insomnia,dada berdebar-debar,ketidakhadaman,depresi dan rasa cepat marah.Pengambilan juga dapat melambatkan penuaan,mengetatkan uterus dan kulit menjadi cantik.

5.Mencantikkan kulit

GLA Complex berfungsi memperbaiki inflamasi kulit seperti eczema,kegatalan, kulit kering,bintik penuaan dan kurap.Ia juga dapat mengurangkan rasa sakit dan bengkak yang berpunca dari rheumatisma dan artritis.

6. Mencantikkan rambut

Dapat mengatasi masalah rambut kering,tekstur rambut dan masalah rambut gugur

7. Pelangsingan

Pengambilan yang konsisten dapat merendahkan kolesterol LDL, menghalang petambahan berat badan,memberi tona pada kulit dan otot wanita secara berperingkat untuk mendapat bentuk yang cantik.

8. Menentang Kanser

Ia bertindak sebagai antioksidan yang dapat meningkatkan sistem imunisasi badan,menghalang pertumbuhan sel tumor dan kanser.

9. Menghalang komplikasi Diabetes

Dapat merendahkan gula dalam darah,berkesan untuk menghalang diabetes ketika hamil dan usia tua.Ia juga dapat meringankan kebas dan kesakitan disebabkan oleh paras gula dalam darah tinggi.

10. Menghalang Tekanan Darah tinggi.

GLA dapat menghalang pembekuan darah,merangsang peredaran darah,mengembangkan salur darah,memperbaiki tekanan darah tinggi,mengelakan masalah janung seperti Arteriosklerosis (pengerasan arteri - dinding arteri menjadi keras dan kurang melentur kerana bahan lemak terkumpul dibawah lapisan sebelah dalam dari dinding arteri) dan dapat mengurangkan salur darah ke jantung dari tersumbat.

11. Memperbaiki masalah lelaki seperti masalah prostat dan kerap kencing.

12. Hiperaktif & austisma (ADD/ADHD)

Minyak Ikan yang terkandung di dalamnya dapat memperbaiki keadaan kanak-kanak berautisma,sukar memberi tumpuan dalam belajar dan hiperaktif.


Bagi anda ingin dapatkan GLA COMPLEX SHAKLEE boleh hubungi saya..


FB Fanpage: zanaibuvitamin.com
Facebook: Zana Ahmad 



Untuk melihat testimoni GLA Complex boleh follow link dibawah 
 

No comments:

Post a Comment