Saturday 19 July 2014

Kelebihan Dan Cara daftar Ahli Shaklee

Alhamdulillah saya telah menjadi ahli shaklee pada bulan Februari 2014 dan setiap bulan dapat merasa bonus yang diberikan oleh pihak shaklee.Sebelum menjadi ahli saya telah mengamalkan suplemen ini beberapa bulan sebelum itu.Dari situ saya terfikir adalah lebih baik jika saya menjadi ahli kerana banyak kelebihan yang boleh saya nikmati sekiranya menjadi ahli.Mungkin anda di luar sana pun seperti saya,setelah menggunakan produk ini dengan sendiri ingin berkongsi kelebihannya bersama insan yang dekat dengan kita.

Setelah membaca entri ini,mesti anda tertanya-tanya bagaimana nak daftar sebagai ahli dan apa kelebihan sekiranya menjadi ahli.Di sini saya ingin kongsikan kelebihan dan cara untuk menjadi ahli shaklee.

kelebihan yang boleh dinikmati sekiranya menjadi ahli shaklee adalah :

1. Individu yang mendaftar sebagai ahli shaklee akan mendapat faedah Harga Ahli iaitu diskaun 20-30% dari harga runcit.Ada ahli yang menjadi ahli hanya sekadar untuk kegunaan sendiri atau pun untuk berbisnes.Keahlian juga adalah seumur hidup walaupun tidak aktif dalam pembelian setiap bulan.Kelebihan setiap ahli layak untuk mendapat konsultasi premium untuk 24jam sehari dan seumur hidup.

 * Pada Mac 2014,pihak shaklee telah menguatkuasakan secara tegas,harga ahli hanya untuk ahli yang mendaftar sahaja dan harga runcit adalah kepada yang bukan mendaftar sebagai ahli.Sekiranya ada pengedar yang menjual dengan harga ahli dan diketahui akan diambil tindakan tegas oleh pihak shaklee.Dengan itu,ahli shaklee tidak perlu hendak berperang harga dengan pelanggan.

2. Bagi yang telah mendaftar sebagai ahli akan mendapat kelebihan menjana pendapatan dari perniagaan shaklee.Bagi menjana pendapatan dari perniagaan shaklee anda perlulah mendaftar di bawah group yang hebat dalam mempromosikan online marketing seperti group kami.Kami akan membantu ahli sehingga berjaya dalam bisnes ini dengan pengisian yang hebat dari semasa ke semasa.So...jom join group kami sekiranya ingin tahu kelebihannya.

Disini saya sertakan bersama cara satu persatu untuk menjadi ahli.

1. Bagaimana cara untuk mendaftar menjadi ahli/pengedar Shaklee?

Terdapat dua cara untuk mendaftar sebagai ahli shaklee:
  • Dengan membuat pembayaran sebanyak RM75 (semenanjung) atau RM85 (Sabah & Sarawak) sudah dapat daftar sebagai ahli shaklee
  • Anda juga boleh menjadi ahli secara percuma dengan cara membeli mana-mana produk shaklee melebihi 200 mata iaitu lebih kurang RM680 (Semenanjung) atau RM850 (Sabah & Sarawak).
2. Adakah Mendaftar shaklee memerlukan modal yang besar?

 Apa yang saya terangkan diatas,modal yang banyak tidak diperlukan dalam bisnes shaklee hanya memadai dengan yuran yang dikenakan semasa mendaftar sebagai ahli.Anda juga tidak perlu menyimpan stok dirumah ini kerana semua pengurusan pembelian adalah secara online dan penghantaran sepenuhnya oleh Pihak Shaklee Malaysia.

3.  Bagaimana kalau ingin mendaftar sendiri di Branch Shaklee?

Apa yang perlu anda lakukan hanya perlukan Id/penaja iaitu seorang ahli shaklee yang berdaftar.Dengan ini, anda boleh menggunakan ID saya 1116930 (Zanariah Ahmad) semasa mendaftar di kaunter.Secara automatik anda telah menjadi ahli berdaftar Shaklee dan layak mendapat bimbingan dari saya sepenuhnya.Selain itu, anda akan dimasukkan dalam group rahsia kami.


4. Apakah kelebihan Daftar ahli Shaklee?

Mendaftar sahaja sebagai ahli anda dapat membeli produk dengan harga yang rendah berbanding harga runcit.Setiap pembelian akan diberi points dan ditukarkan kepada wang tunai setiap bulan.

5. Apa kelebihan join group kami?

Majoriti ahli dalam group kami adalah ibu-ibu (surirumah atau ibu berkerjaya).Semestinya tidak mempunyai masa yang banyak untuk menghadiri kelas bimbingan.Kelas yang dianjurkan group kami adalah flexible.Ini kerana semua ada dihujung jari iaitu hanya melalui alam maya.Kita tidak perlu meeting sehingga lewat malam kerana latihan alam realiti disediakan.Ia mengikut permintaan ahli kerana semua ahli bermula dengan ZERO.Ini pentingnya ada penaja atau dipanggil sebagai upline yang bertindak sebagai MAK kepada anda untuk mengajar anda  sehingga berjaya dalam bisnes shaklee.

Jom kita sama membantu insan yang memerlukan pertolongan tetapi tidak tahu untuk menyelesaikannya.Setiap yang sakit pasti anda penawarnya.

Sebarang pertanyaan lanjut boleh 

FB Fanpage: zanaibuvitamin.com
Facebook: Zana Ahmad
 

No comments:

Post a Comment